Strona Główna INFORMACJA NIEJAWNA - FORUM
zapraszamy do dyskusji...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload
 Ogłoszenie 

WITAMY NOWEGO ADMINA :)


Poprzedni temat «» Następny temat
REGULAMIN FORUM
Autor Wiadomość
IN 
Site Admin



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Kwi 2005
Posty: 1011
Wysłany: 2005-04-22, 15:25   REGULAMIN FORUM

REGULAMIN FORUM

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Rejestracja na forum jest obowiązkowa. Warunkiem rejestracji jest podanie poprawnego adresu e-mail,
2. Forum jest miejscem wymiany myśli i dobrem wszystkich użytkowników,
3. Uczestnicząc w życiu forum zobowiązany jesteś do kultury wypowiedzi oraz szacunku dla odmiennych racji,
4. Zabrania się stosowania wulgaryzmów,
5. Zabrania się umieszczania treści pornograficznych, drastycznych, a także umieszczania linków o takiej tematyce,
6. Zabrania się cytowania materiałów zawierających tajemnicę państwową lub służbową.
7. Nie dopuszcza się umieszczania spamu. Reklamować można się tylko za wcześniejszą zgodą ADMINISTRATORA. Brak respektowania tego punktu wiąże się z wydaleniem ze społeczności forum,
8. Problemy techniczne i inne zgłaszaj do administratorów lub moderatorów, po upewnieniu się, że zaistniały problem nie wynika z Twojej winy,
9. Wszelkie kwestie prywatne rozwiązuj przy użyciu PW (prywatna wiadomość) lub e-mail.

II. POSTY

1. Zanim zaczniesz brać czynny udział w życiu forum, zapoznaj się z jego działami i ich tematyką,
2. Zawsze trzymaj się tematu dyskusji,
3. Wypowiedzi umieszczaj w odpowiednim dziale forum. Nie umieszczaj tego samego tematu w więcej niż jednym dziale,
4. Zanim stworzysz kolejny temat, upewnij się, czy nie był już poruszany na forum. W tym celu korzystaj z opcji SZUKAJ. Jeżli okaże się, że taki temat już powstał, dopisz się do istniejącego,
5. Temat postu powinien odzwierciedlać jego treść i pokrótce opisywać problem. Przy jego formułowaniu, unikaj nic nieznaczących haseł typu: Pomocy lub Mam problem. Poprawna nazwa tematu to gwarancja sprawnego wyszukiwania i czytelnego przeglądania przez osoby zainteresowane. Niestosowanie się do tej zasady może spowodować usunięcie całego wątku,
6. W treści postu bądź precyzyjny. Umieszczaj dokładne informacje dotyczące problemu. Wypowiedzi formułuj w sposób zrozumiały dla innych, wówczas szybciej uzyskasz odpowiedź,
7. Nie pisz postu pod postem bez wyraźnej potrzeby. Jeśli musisz coś dopisać użyj opcji ZMIEŃ,
8. Nie ponaglaj innych do szybkiej odpowiedzi. Szanuj ich czas i cierpliwie czekaj,
9. Nie formatuj niepotrzebnie tekstu. Unikaj pogrubionej czcionki, dużego i ogromnego rozmiaru oraz kolorowania /kolor niebieski i czerwony zarezerwowany jest dla obsługi forum/. Nie pisz WIELKIMI literami,
10. Staraj się unikać literówek, błędów ortograficznych oraz stylistycznych. Jeśli takie popełniłeś, popraw je klikając przycisk ZMIEŃ. Nietaktem jest wytykanie literówek, czy błędów innym użytkownikom.

III. SYGNATURA I EMBLEMAT

1. Podpis winien wynosić maksymalnie trzy linijki tekstu,
2. Zabrania się umieszczania w podpisie banerów,
3. Nie stosuje się w podpisie czcionki o rozmiarze Ogromna (<19),
4. Zabrania się używania słów niecenzuralnych i ogólnie uważanych za obraźliwe
5. Maksymalny rozmiar emblematu to 120 na 120 pikseli,
6. Emblemat, nie może przedstawiać treści pornograficznych oraz innych,
które mogłyby być niezgodne z prawem.

IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Rejestracja na forum jest równoznaczna zwyrażeniem zgody na otrzymywanie informacji dotyczących nowości serwisu INFORMACJA NIEJAWNA,
2. Zabrania się wykorzystywania forum w celu inwigilowania, szpiegowania i pozyskiwania danych na temat innych osób oraz firm korzystających z jego zasobów,
3. "ONE" zapewnia pełną anonimowość osób z nami współpracujących zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych /Dz.U.2002 Nr 101 poz. 926/,
4. Regulamin obowiązuje każdego użytkownika forum. Użytkownicy nie przestrzegający regulaminu będą karani poprzez:
a) upomnienie,
b) ostrzeżenie (trzy ostrzeżenia są równoznaczne z wydaleniem z forum),
c) w rażących przypadkach naruszenia regulaminu użytkownik zostanie natychmiast wydalony z forum.
5. Administratorzy oraz moderatorzy zastrzegają sobie prawo do:
a) kasowania,
b) przesuwania,
c) edycji,
tematów, które naruszają regulamin. Nie są przy tym zobowiązani do uzasadniania własnych działań,
6. Administratorzy oraz Moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za opinie wyrażane przez użytkowników (zgodnie z Art. 54. pkt.1. Konstytucji RP - Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji).

Rejestrując i udzielając się na forum INFORMACJA NIEJAWNA akceptujesz powyższy regulamin

ONE
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group